Pieczęć Certum to usługa zaufania służąca do pieczętowania dokumentów elektronicznych. Rozwiązanie wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji, podmiotu administracji publicznej). Usługa jest zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową, a dzięki rozmiarowi czytnika jest wprost idealny dla osób ceniących korzyści idące z miniaturyzacji urządzeń.
W cenie zestawu otrzymujesz od Certum 5000 sztuk/miesiąc kwalifikowanego znacznika czasu.
Rozwiązanie to służy do pieczętowania:
- oficjalnej firmowej korespondencji elektronicznej
- faktur elektronicznych
- dokumentów (w różnych formatach m.in: PDF ,DOC ,DOCx, XLS, XLSx, TXT, ODT, ODS, WPS, CSV):
– oficjalne dokumenty (Zarządzenia, Statuty, Sprawozdania finansowe, Prospekty)
– dokumenty prawne (Akty prawne, dokumenty normatywne)
– oferty handlowe
– foldery reklamowe / ulotki produktowe w PDF
– powiadomienia / wyciągi bankowe / ubezpieczeniowe / polisy / potwierdzenia - wystawianie i otrzymywanie faktur drogą elektroniczną poprzez KSeF (Krajowy System e-Faktur)
tel. +48501807504 / +48602452956