Pieczęć Certum to usługa zaufania służąca do pieczętowania dokumentów elektronicznych. Rozwiązanie wykorzystuje kwalifikowany certyfikat pieczęci elektronicznej, który w odróżnieniu od podpisu elektronicznego, nie zawiera danych osoby fizycznej a jedynie dane podmiotu posiadającego osobowość prawną (tj. firmy, organizacji, podmiotu administracji publicznej). Usługa jest zgoda z europejskim rozporządzeniem eIDAS, dzięki czemu dokumenty opieczętowane pieczęcią elektroniczną zachowują pełną moc prawną oraz dowodową, a dzięki rozmiarowi czytnika jest wprost idealny dla osób ceniących korzyści idące z miniaturyzacji urządzeń.

 

W cenie zestawu otrzymujesz od Certum 5000 sztuk/miesiąc kwalifikowanego znacznika czasu.

Rozwiązanie to służy do pieczętowania:

  • oficjalnej firmowej korespondencji elektronicznej
  • faktur elektronicznych
  • dokumentów (w różnych formatach m.in: PDF ,DOC ,DOCx, XLS, XLSx, TXT, ODT, ODS, WPS, CSV):
    – oficjalne dokumenty  (Zarządzenia, Statuty, Sprawozdania finansowe, Prospekty)
    – dokumenty prawne (Akty prawne, dokumenty normatywne)
    – oferty handlowe
    – foldery reklamowe / ulotki produktowe w PDF
    – powiadomienia / wyciągi bankowe / ubezpieczeniowe / polisy / potwierdzenia
  • wystawianie i otrzymywanie faktur drogą elektroniczną poprzez KSeF (Krajowy System e-Faktur)

KONTAKT

sekretariat@zeto.kalisz.pl

                 tel. +48501807504 / +48602452956