Multicomerce
Rozproszony system sprzedaży detalicznej to… kompleksowe rozwiązanie dla małych, srednich i dużych sieci handlowych oraz pojedyńczych sklepów detalicznych. (wersja do współpracy z oprogramowaniem COMARCH ERP OPTIMA, COMARCH ERP XL) System składa się z modułów: Centrata, POS, Back Office.
CENTRALA
- jedna centralna baza towarów i kontrahentów;
- pełna synchronizacja danych pomiędzy Centralą Firmy, a punktem sprzedaży detalicznej;
- centralna kontrola kodów towarów, pełna analiza wszystkich towarów, zarówno kodów EAN jak i kodów krótkich”;
- wszystkie dokumenty generowane na punkcie sprzedaży detalicznej automatycznie księgowane w module KSIĘGOWOŚĆ systemu CDNXL;
- koniec z parowaniem dokumentów, kontrola poprawności wystawionej faktury z dowodami dostaw już na etapie rejestracji faktury od dostawcy;
- promocje automatycznie synchronizowane z punktami sprzedaży detalicznej;
- centralny program lojalnościowy działający w trybie ONLINE;
- jedna karta towarowa, niegraniczona ilość kodów sprzedaży w ramach karty;
Centralna analiza zdarzeń na punktach sprzedaży:
- pełna analiza przecen towarów;
- pełna analiza zwrotów towarów;
- pełne rozliczenie bonów towarowych;
- towary zalegające;
- towary przeterminowane;
- zestawienia pracy kasjerów;
- godzinowy raport sprzedaży dla każdego punktu sprzedaży detalicznej;
- analityczny raport sklepowy za każdy dzień pracy punktu sprzedaży detalicznej;
- centralna analiza storna pozycji i paragonów dla każdego stanowiska sprzedaży;
- dynamiczne raportowanie dla każdego sklepu oraz dla każdego asortymentu;
- pełne wsparcie modułu BI systemu CDNXL;
POS
- przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika dostosowany do terminali dotykowych;
- sprzedaż towarów wiązanych ( piwo + butelka );
- dodatkowy ekran podpowiedzi na kody „krótkie”;
- współpraca z drukarkami fiskalnymi i wagami ważącymi;
- automatyczne połączenie z terminalem płatniczym;
- ewidencja wszelkich form płatności łącznie z tzw. zapłatami łączonymi;
- rozliczenie płatności związanych z bonami towarowymi w rozbiciu na poszczególnych emitentów bonów;
- możliwość przyjmowania zwrotu towarów;
- ewidencja zwrotu opakowań;
- automatyczne połączenie z czytnikami kart rabatowych;
- pełne wsparcie urządzenia fiskalnego ( raporty dobowe, raporty okresowe, otwarcie szuflady);
- zasilenia stanowiska w gotówkę, wypłaty środków do głównej kasy sklepowej;
- podgląd bierzącego utargu kasjera z informacją o zarejestrowanej sprzedaży w poszczególnych formach płatności, ilości oraz wartości anulowanych paragonów i wystawionych pozycji, wartości wydanych/zwróconych opakowań, wartości udzielonych rabatów;
- pełne wsparcie operacji doładowania telefonów;
- obsługa operacji wypłaty środków finansowych tzw. BANKOMAT;
- wsparcie dot. funkcjonalności MOJE RACHUNKI oraz MOJE PRZEKAZY;
- automatyczne naliczanie punktów programu lojalnościowego;
BACKOFFICE
- pełna obsługa procesu inwentaryzacji;
- przesunięcia międzykartotekowe;
- pełna analiza przecen towarów:
- rejestracja i analiza niestandardowych operacji, które mają miejsce w sklepie:
– poza systemowe otwarcie szuflady;
-storna pozycji;
-storno paragonów;
- pełne rozliczenie obrotu gotówkowego ( wg operatora, wg zmiany );
- pełne dzienne rozliczenie kart płatniczych;
- rozliczenie bonów towarowych wg poszczególnych emitentów bonów;
- pełna, automatyczna współpraca z punktami produkcyjnymi, automatyczna synchronizacja zamówień sklepowych do punktów produkcyjnych, automatyczne generowanie dokumentów dostaw na podstawie wydań z punktów;
- pełna integracja oprogramowania ze wszystkimi stanowiskami sprzedaży POS oraz
z fiskalnymi kasami rejestrującymi; - automatyczna, w czasie rzeczywistym, synchronizacja danych ze wszystkimi urządzeniami zainstalowanymi w PSD ( wagi metkujace, wagi samoobsługowe, sprawdzarki cen );
- pełna obsługa rejastracji dostaw:
-awizo dostawy generowane z dokumentu przesłanego przez dostawców w formie elektronicznej;
-przyjmowanie dostaw za pomocą kolektorów danych i porównywanie ilości i ceny z awizem dostawy, pełna kontrola cen dostaw o tzw. ceny sugerowane z Centrali Firmy;
- blokowanie ilości dostaw np. papierosy;
- oznaczanie „niekompletnych dostaw”, analiza takich zapisów z pozycji pulpitu kierownika;