Systemy dla detalu

Multicomerce

Rozproszony system sprzedaży detalicznej to… kompleksowe rozwiązanie dla małych, srednich i dużych sieci handlowych oraz pojedyńczych sklepów detalicznych. (wersja do współpracy z oprogramowaniem COMARCH ERP OPTIMA, COMARCH ERP XL) System składa się z modułów: Centrata, POS, Back Office.

CENTRALA

  • jedna centralna baza towarów i kontrahentów; 
  • pełna synchronizacja danych pomiędzy Centralą Firmy, a punktem sprzedaży detalicznej;
  • centralna kontrola kodów towarów, pełna analiza wszystkich towarów, zarówno kodów EAN jak i kodów krótkich”;
  • wszystkie dokumenty generowane na punkcie sprzedaży detalicznej automatycznie księgowane w module KSIĘGOWOŚĆ systemu CDNXL;
  • koniec z parowaniem dokumentów, kontrola poprawności wystawionej faktury z dowodami dostaw już na etapie rejestracji faktury od dostawcy;
  • promocje automatycznie synchronizowane z punktami sprzedaży detalicznej;
  • centralny program lojalnościowy działający w trybie ONLINE;
  • jedna karta towarowa, niegraniczona ilość kodów sprzedaży w ramach karty;

Centralna analiza zdarzeń na punktach sprzedaży:

  • pełna analiza przecen towarów;
  • pełna analiza zwrotów towarów;
  • pełne rozliczenie bonów towarowych;
  • towary zalegające;
  • towary przeterminowane;
  • zestawienia pracy kasjerów;
  • godzinowy raport sprzedaży dla każdego punktu sprzedaży detalicznej;
  • analityczny raport sklepowy za każdy dzień pracy punktu sprzedaży detalicznej;
  • centralna analiza storna pozycji i paragonów dla każdego stanowiska sprzedaży;
  • dynamiczne raportowanie dla każdego sklepu oraz dla każdego asortymentu;
  • pełne wsparcie modułu BI systemu CDNXL;

POS

  • przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika dostosowany do terminali dotykowych;
  • sprzedaż towarów wiązanych ( piwo + butelka );
  • dodatkowy ekran podpowiedzi na kody “krótkie”;
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi i wagami ważącymi;
  • automatyczne połączenie z terminalem płatniczym;
  • ewidencja wszelkich form płatności łącznie z tzw. zapłatami łączonymi;
  • rozliczenie płatności związanych z bonami towarowymi w rozbiciu na poszczególnych emitentów bonów;
  • możliwość przyjmowania zwrotu towarów;
  • ewidencja zwrotu opakowań;
  • automatyczne połączenie z czytnikami kart rabatowych;
  • pełne wsparcie urządzenia fiskalnego ( raporty dobowe, raporty okresowe, otwarcie szuflady);
  • zasilenia stanowiska w gotówkę, wypłaty środków do głównej kasy sklepowej;
  • podgląd bierzącego utargu kasjera z informacją o zarejestrowanej sprzedaży w poszczególnych formach płatności, ilości oraz wartości anulowanych paragonów i wystawionych pozycji, wartości wydanych/zwróconych opakowań, wartości udzielonych rabatów;
  • pełne wsparcie operacji doładowania telefonów;
  • obsługa operacji wypłaty środków finansowych tzw. BANKOMAT;
  • wsparcie dot. funkcjonalności MOJE RACHUNKI oraz MOJE PRZEKAZY;
  • automatyczne naliczanie punktów programu lojalnościowego;

BACKOFFICE

  • pełna obsługa procesu inwentaryzacji;
  • przesunięcia międzykartotekowe;
  • pełna analiza przecen towarów:
  • rejestracja i analiza niestandardowych operacji, które mają miejsce w sklepie:

– poza systemowe otwarcie szuflady;

-storna pozycji;

-storno paragonów;

  • pełne rozliczenie obrotu gotówkowego ( wg operatora, wg zmiany );
  • pełne dzienne rozliczenie kart płatniczych;
  • rozliczenie bonów towarowych wg poszczególnych emitentów bonów;
  • pełna, automatyczna współpraca z punktami produkcyjnymi, automatyczna synchronizacja zamówień sklepowych do punktów produkcyjnych, automatyczne generowanie dokumentów dostaw na podstawie wydań z punktów;
  • pełna integracja oprogramowania ze wszystkimi stanowiskami sprzedaży POS oraz
    z fiskalnymi kasami rejestrującymi;
  •  automatyczna, w czasie rzeczywistym, synchronizacja danych ze wszystkimi urządzeniami zainstalowanymi w PSD ( wagi metkujace, wagi samoobsługowe, sprawdzarki cen );
  • pełna obsługa rejastracji dostaw:

-awizo dostawy generowane z dokumentu przesłanego przez dostawców w formie elektronicznej;

-przyjmowanie dostaw za pomocą kolektorów danych i porównywanie ilości i ceny z awizem dostawy, pełna kontrola cen dostaw o tzw. ceny sugerowane z Centrali Firmy;

  • blokowanie ilości dostaw np. papierosy;
  • oznaczanie “niekompletnych dostaw”, analiza takich zapisów z pozycji pulpitu kierownika;